16-19 Αυγούστου 2016

Ο Μόλυβος αποτελούσε ανέκαθεν σημείο συνάντησης ανθρώπων και πολιτισμών, γέφυρα μεταξύ Δύσης και Ανατολής. Η αξία της διαφορετικότητας και της ποικιλομορφίας αναδεικνύεται μέσα από τα «Σταυροδρόμια», τη θεματική του φετινού Φεστιβάλ. Μουσικά έργα από διάφορες χώρες του κόσμου αποδεικνύουν ότι στη μουσική, όπως και σε κάθε μορφή έκφρασης, ο συγκερασμός μπορεί να γίνει πραγματικότητα και να δημιουργήσει ένα νέο όραμα και μια νέα δυναμική για την Ευρώπη και για όλο τον κόσμο, με σεβασμό στην παράδοση και ειλικρινή διάθεση καινοτομίας.

Πρόγραμμα

Τις ημερές πριν και κατά την διάρκεια του Φεστιβάλ, οι “Μουσικές Συναντήσεις στο Μόλυβο” – μικρά μουσικά ιντερλούδια – θα πραγματοποιούνται σε γραφικά σημεία-έκπληξη με μουσικούς από το Φεστιβάλ. Βρείτε μας στους δρόμους, στο λιμάνι, στην παραλία… Βρείτε μας και γίνετε κι εσείς μέρος μοναδικών μουσικών συναντήσεων.

16.08

Νότος - Φωτιά

Κάστρο Μολύβου
16.08 > 21:00

TΟΜΑΖΟ ΑΛΜΠΙΝΟΝΙ (1671-1751)
Κοντσέρτο για δύο όμποε σε ντο μείζονα, έργο 9, αρ. 9
Μπένεντικτ Κλέκνερ, βιολοντσέλο
Δανάη Ντέρκεν, πιάνο
Αλίσσα Μαργκούλις, βιολί
Σελίν Μουανέ, όμποε
Δανάη Παπαματθαίου-Μάτσκε,
 βιολί
Τίμοθυ Ριντάουτ, βιόλα
Φιλίπ Τοντρ, όμποε

ΒΟΛΦΓΚΑΝΓΚ ΑΜΑΝΤΕΟΥΣ ΜΟΤΣΑΡΤ (1756-1791)
Κουαρτέτο για φλάουτο, βιολί, βιόλα και βιολοντσέλο σε ρε μείζονα, KV 285
Σάρα Κρίστιαν, βιολί
Ντανιέλα Κοχ, φλάουτο
Τίμοθυ Ριντάουτ, βιόλα
Μαξιμίλιαν Χόρνουνγκ, βιολοντσέλο

ΜΙΤΣΥΣΛΑΒ ΒΑΪΝΜΠΕΡΓΚ (1919-1996)
Ραψωδία πάνω σε θέματα από τη Μολδαβία, έργο 47, αρ. 3
Κυβέλη Ντέρκεν, πιάνο
Λίνους Ροτ, βιολί

NIKOΣ ΣΚΑΛΚΩΤΑΣ (1904-1949)
5 Ελληνικοί Χοροί
Μπένεντικτ Κλέκνερ, βιολοντσέλο
Αλίσσα Μαργκούλις, βιολί
Λεχ Αντόνιο Ουσζύνσκι, βιόλα
Δανάη Παπαματθαίου-Μάτσκε, βιολί
Τζαεμπόκ Τσο, κοντραμπάσο

Διάλειμμα

ΑΝΤΟΝΙΝ ΝΤΒΟΡΖΑΚ (1841-1904)
Tρίο για πιάνο, βιολί και βιολοντσέλο σε μι ελάσσονα, έργο 90, «Dumky»
Άννα Ρέσζνιακ, βιολί
Λαρς Φογκτ, πιάνο
Μαξιμίλιαν Χόρνουνγκ, βιολοντσέλο

17.08

Ανατολή - Γή

Συνεδριακό Κέντρο Μηθύμνης
17.08 > 12:00

ΤΖΙΛΑΝΤ ΧΟΧΜΑΝ (γενν. 1982))
Nedudim (Περιπλανήσεις)
διασκευή για μαντολίνο και ορχήστρα εγχόρδων
Α’ Παρουσίαση
Μπένεντικτ Κλέκνερ, βιολοντσέλο
Λεχ Αντόνιο Ουσζύνσκι, βιόλα
Δανάη Παπαματθαίου-Μάτσκε, βιολί
Λίνους Ροτ, βιολί
Αλόν Σαριέλ, μαντολίνο
Τζαεμπόκ Τσο, κοντραμπάσο

ΚΙΝΑΝ ΑΖΜΕΧ (γενν. 1976)
Scattered Sketchbook (Σκόρπια σχέδια), απόσπασμα
Σάρα Κρίστιαν, βιολί
Σεμπάστιαν Μαντς, κλαρινέτο

ΜΑΛΚΟΛΜ ΑΡΝΟΛΝΤ (1921-2006)
ρεις ναυτικοί σκοποί για κουιντέτο πνευστών, έργο 4
Ντανιέλα Κοχ, φλάουτο
Σεμπάστιαν Μαντς, κλαρινέτο
Μπερτράν Σατενέ, κόρνο
Φιλίπ Τοντρ, όμποε
Φίλιπ Τσέλλερ, φαγκότο

ΜΙΧΑΗΛ ΓΚΛΙΝΚΑ (1804-1857)
Σεπτέτο σε μι ύφεση μείζονα
Άννα Ρέσζνιακ, βιολί
Λίνους Ροτ, βιολί
Μπερτράν Σατενέ, κόρνο
Φιλίπ Τοντρ, όμποε
Φίλιπ Τσέλλερ, φαγκότο
Τζαεμπόκ Τσο κοντραμπάσο
Μαξιμίλιαν Χόρνουνγκ βιολοντσέλο

17.08

Δύση - Νερό

Κάστρο Μολύβου
17.08 > 21:00

ΜΠΕΛΑ ΜΠΑΡΤΟΚ (1881-1945)
Ρουμάνικοι λαϊκοί χοροί, Sz. 56, BB 68
(Αρχική διασκευή για πιάνο και βιολί)
Κυβέλη Ντέρκεν, πιάνο
Αλόν Σαριέλ, μαντολίνο

ΣΑΜΙΟΥΕΛ ΜΠΑΡΜΠΕΡ (1910-1981)
Αντάτζιο για έγχορδα, έργο 11a
Σάρα Κρίστιαν, βιολί
Δανάη Παπαματθαίου-Μάτσκε, βιολί
Τίμοθυ Ριντάουτ, βιόλα
Μαξιμίλιαν Χόρνουνγκ βιολοντσέλο

ΒΟΛΦΓΚΑΝΓΚ ΑΜΑΝΤΕΟΥΣ ΜΟΤΣΑΡΤ (1756-1791)
Κουιντέτο για πιάνο και πνευστά σε μι ύφεση μείζονα, KV 452
Σεμπάστιαν Μαντς, κλαρινέτο
Σελίν Μουανέ, όμποε
Κυβέλη Ντέρκεν, πιάνο
Μπερτράν Σατενέ, κόρνο
Φίλιπ Τσέλλερ, φαγκότο

Διάλειμμα

ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΕΚΠΛΗΞΕΙΣ
Η Κλασική πάει κλάμπινγκ

18.08

Συναυλία για παιδιά και νέους

Κάστρο Μολύβου
18.08 > 19:00

Μία εισαγωγή στον μαγικό κόσμο της μουσικής με έργα NΤΒΟΡΖΑΚ, ΣΤΡΑΒΙΝΣΚΥ, ΝΤΕΪΛΥ κ.ά. που απευθύνεται κυρίως σε παιδιά και νέους.

Μαζί με τους φετινούς μουσικούς του Δι.Φε.Μ.Μ., συμμετέχουν οι Ελευθέριος & Κωνσταντίνος Κακάμπουρας-Αλεξόπουλος στο πιάνο. Τα δύο χαρισματικά παιδιά επιλέχθηκαν μέσα από το εκπαιδευτικό πρόγραμμα “Μουσικό Κλειδί” που πραγματοποιήθηκε την σχολική χρονιά 2015-16 στην Λέσβο

18.08

Βορράς - Αέρας

Κάστρο Μολύβου
18.08 > 21:00

ΡΟΣ ΝΤΕΪΛΥ (γενν. 1952)
Neveser 14
Ντανιέλα Κοχ, φλάουτο
Δανάη Παπαματθαίου-Μάτσκε, βιολί
Αλόν Σαριέλ, μαντολίνο
Φίλιπ Τσέλλερ, φαγκότο

ΑΝΤΟΝΙΝ ΝΤΒΟΡΖΑΚ (1841-1904)
Κουιντέτο για πιάνο και έγχορδα σε λα μείζονα, έργο 81
Μπένεντικτ Κλέκνερ, βιολοντσέλο
Λεχ Αντόνιο Ουσζύνσκι, βιόλα
Άννα Ρέσζνιακ, βιολί
Λίνους Ροτ, βιολί
Λαρς Φογκτ, πιάνο

Διάλειμμα

ΙΓΚΟΡ ΣΤΡΑΒΙΝΣΚΙ (1882-1971)
H ιεροτελεστία της Άνοιξης
Δανάη Ντέρκεν, Κυβέλη Ντέρκεν, πιάνο για 4 χέρια

19.08

Σταυροδρόμια

Κάστρο Μολύβου
19.08 > 21:00

ΦΡΑΝΤΣ ΝΤΑΝΤΣΙ (1763-1826)
Koυιντέτο για πνευστά σε σολ ελάσσονα, έργο 56, αρ. 2
Ντανιέλα Κοχ, φλάουτο
Σεμπάστιαν Μαντς, κλαρινέτο
Σελίν Μουανέ, όμποε
Μπερτράν Σατενέ, κόρνο
Φίλιπ Τσέλλερ, φαγκότο

ΓΙΟΧΑΝΝΕΣ ΜΠΡΑΜΣ (1833-1897)
Kουαρτέτο με πιάνο σε σολ ελάσσονα, έργο 25
Αλίσσα Μαργκούλις βιολί
Δανάη Ντέρκεν, πιάνο
Λεχ Αντόνιο Ουσζύνσκι βιόλα
Μαξιμίλιαν Χόρνουνγκ βιολοντσέλο

Διάλειμμα
ΦΡΑΝΤΣ ΛΑΧΝΕΡ (1803-1890)
Nονέτο σε φα μείζονα
Μπένεντικτ Κλέκνερ βιολοντσέλο
Ντανιέλα Κοχ φλάουτο
Σάρα Κρίστιαν βιολί
Σεμπάστιαν Μαντς κλαρινέτο
Σελίν Μουανέ όμποε
Μπερτράν Σατενέ κόρνο
Τίμοθυ Ριντάουτ βιόλα
Φίλιπ Τσέλλερ φαγκότο
Τζαεμπόκ Τσο κοντραμπάσο

ΑΘΗΝΑ ΑΔΑΜΟΠΟΥΛΟΥ (γενν. 1986)
Στο σταυροδρόμι
Α’ Παρουσίαση – Ειδική παραγγελία για το ΔιΦεΜΜ 2016
Σύνολο μουσικών ΔιΦεΜΜ 2016

Σαριέλ Αλόν

Μαντολίνο

Σαριέλ Αλόν

Σαριέλ Αλόν

Μαντολίνο

alon-sariel.com

© Albena Zografova

Μπερτράν Σατενέ

Κόρνο

Μπερτράν Σατενέ

Μπερτράν Σατενέ

Κόρνο

Τζαεμπόκ Τσο

Κοντραμπάσσο

Τζαεμπόκ Τσο

Τζαεμπόκ Τσο

Κοντραμπάσσο

Σάρα Κρίστιαν

Βιολί

Σάρα Κρίστιαν

Σάρα Κρίστιαν

Βιολί

Δανάη Ντέρκεν

Πιάνο

Δανάη Ντέρκεν

Δανάη Ντέρκεν

Πιάνο

danae-doerken.com

© Ervis Zika

H ελληνογερμανίδα πιανίστα Δανάη Ντέρκεν (γενν. 1991) ανήκει στην ελίτ μιας νέας γενιάς διεθνώς αναγνωρισμένων μουσικών. «Αποκάλυψη της χρονιάς»  για το περιοδικό Crescendo,  «οδεύοντας προς την κορυφή» για το Concerti, η Δανάη Ντέρκεν ηλεκτρίζει τόσο το κοινό όσο και τους συναδέλφους της μουσικούς με την εντυπωσιακή τεχνική, το εξαιρετικό χάρισμα και το βάθος της μουσικής της σκέψης. Έχοντας εκδηλώσει το ταλέντο της από πολύ μικρή ηλικία, επτά ετών λαμβάνει την υποστήριξη του λόρδου Γεχούντι Μενουχίν και γρήγορα αρχίζει να ξεχωρίζει με το «λαμπερό της παίξιμο» (Kölner Stadt-Anzeiger) σε μεγάλες αίθουσες της Ευρώπης. Αφού ολοκλήρωσε τις σπουδές της με τον διεθνώς αναγνωρισμένο δάσκαλο Καρλ-Χάιντς Κέμμερλινγκ και τον διακεκριμένο πιανίστα Λαρς Φογκτ, σήμερα είναι τακτική προσκεκλημένη σε κορυφαίες ορχήστρες, όπως η Συμφωνική του Μονάχου, η Royal Northern Sinfonia, η Εθνική Συμφωνική Ορχήστρα της Εσθονίας, η Συμφωνική Oρχήστρα της Όπερας του Νόρλαντ, η Συμφωνική Ορχήστρα του Ντύσσελντορφ κ.ά. Έχει εμφανιστεί σε φημισμένες αίθουσες της Ευρώπης λαμβάνοντας διθυραμβικές κριτικές, όπως το Ουίγκμορ Χολ (Λονδίνο), το Κοντσέρτχαους (Βιέννη, Βερολίνο), το Μοτσαρτέουμ (Ζάλτσμπουργκ), το Πολιτιστικό και Συνεδριακό Κέντρο της Λουκέρνης,  η Φιλαρμονική της Κολωνίας, η Φιλαρμονική του Έσσεν, το Πολιτιστικό Κέντρο Γκαστάιγκ (Μόναχο), το Πολιτιστικό Κέντρο Μποζάρ (Βρυξέλλες), η Φιλαρμονική του Έλβα (Αμβούργο), η Παλιά Όπερα της Φραγκφούρτης, το Μπετόβεν-Χάους (Βόννη), και σε γνωστά φεστιβάλ: Kissinger Sommer, Σβέτσινγκεν,  LuganoMusica, Σλέσβιχ-Χόλσταϊν, PianoEspoo (Φινλανδία), Piano aux Jacobins (Τουλούζη), Μεκλεμβούργου-Δυτικής Πομερανίας, Ράινγκαου, Φεστιβάλ Πιάνου της Λουκέρνης, Spannungen (Χάιμπαχ). Το 2016 ηχογράφησε με τη Royal Northern Sinfonia κοντσέρτα για πιάνο του Μότσαρτ και του Μέντελσον αποσπώντας εξαιρετικές κριτικές. Η σόλο ηχογράφησή της με φαντασίες Σούμαν, Σούμπερτ και Κ.Φ.Ε. Μπαχ (Αrs Produktion) προτάθηκε για το Βραβείο ICMA. Το πρώτο της άλμπουμ (Αrs Produktion, 2012) περιείχε έργα Λέος Γιάνατσεκ και έλαβε εξίσου ενθουσιώδεις κριτικές. Πρόσφατα κυκλοφόρησε από την Berlin Classics νέα ηχογράφηση με τίτλο Aπόλλωνας και Διόνυσος, όπου ερμηνεύει μαζί με την αδερφή της Κυβέλη έργα Γκλας, Μέντελσον, Ραβέλ, Ντεμπυσσύ, Θεοδωράκη κ.ά. Ελληνικής καταγωγής, η Δανάη Ντέρκεν ίδρυσε το 2015 μαζί με την Κυβέλη και τον Δημήτρη Τρύφωνα το Διεθνές Φεστιβάλ Μουσικής Μολύβου (ΔιΦεΜΜ) στο νησί της Λέσβου.

Κυβέλη Ντέρκεν

Πιάνο

Κυβέλη Ντέρκεν

Κυβέλη Ντέρκεν

Πιάνο

kiveli-doerken.com

© Giorgia Bertazzi

Η ιδιοσυγκρασία, το πάθος και η αφοσίωση της Κυβέλης Ντέρκεν στη μουσική εκδηλώνονται αβίαστα σε κάθε  της συναυλία. Γοητευτική, μεταδοτική και ενθουσιώδης, η νεαρή μουσικός (γενν. 1995) επιδιώκει και εκτιμά την επικοινωνία με το κοινό, στο οποίο συνήθως απευθύνεται προτού καν καθίσει στο πιάνο, όπου δοκιμάζει τα όρια μεταξύ ηχητικής ποικιλότητας και καλλιτεχνικής έκφρασης. Σε ηλικία επτά ετών αρχίζει σπουδές πιάνου πλάι στον φημισμένο παιδαγωγό και καθηγητή Καρλ-Χάιντς Κέμμερλινγκ, ο οποίος ήταν δάσκαλός της επί δέκα χρόνια. Συνέχισε με τον καθηγητή Λαρς Φογκτ στο Πανεπιστήμιο Μουσικής, Θεάτρου και Πολυμέσων του Ανόβερου, όπου σπουδάζει έως σήμερα. Είναι μέλος του πρακτορείου TONAListen, έχει κερδίσει υποτροφίες και έχει λάβει την υποστήριξη από πολλά ιδρύματα και οργανισμούς, όπως το Γερμανικό Ίδρυμα Musikleben, το Φεστιβάλ Spannungen, η Διεθνής Μουσική Ακαδημία του Λήχτενσταϊν και το Ίδρυμα Βέρνερ Ρίχαρντ – Δρ Καρλ Ντέρκεν (συνωνυμία). Έκανε το ορχηστρικό της ντεμπούτο σε ηλικία οκτώ ετών. Έκτοτε έχει εμφανιστεί ως σολίστ με ορχήστρες όπως η Καμεράτα του Αμβούργου, η Καμεράτα της Βέρνης και η Κρατική Ορχήστρα Αθηνών. Το 2019  έκανε το ντεμπούτο της με τη Γερμανική Φιλαρμονική Δωματίου της Βρέμης ερμηνεύοντας τις Συμφωνικές παραλλαγές του Σεζάρ Φρανκ σε μουσική διεύθυνση της Αλόντρα ντε λα Πάρρα. Έχει δώσει συναυλίες στις περισσότερες χώρες της Ευρώπης, στην Κίνα και στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής, σε αίθουσες όπως η Φιλαρμονική του Έλβα, το Θέατρο Μαριίνσκι της Αγίας Πετρούπολης, η Γκεβάντχαους της Λιψίας, το Κοντσέρτχαους στο Βερολίνο και η Παλιά Όπερα της Φραγκφούρτης. Είναι τακτική προσκεκλημένη σε γνωστά φεστιβάλ, όπως το Kissinger Sommer, το Spannungen, το Φεστιβάλ του Σβέτσινγκεν και του Σλέσβιχ-Χόλσταϊν. Στην αρχή της σταδιοδρομίας της έδωσε συναυλία παρουσία του Δαλάι Λάμα (2007) και της Άνγκελας Μέρκελ στην Ουάσιγκτον (2009). Η Κυβέλη Ντέρκεν αφιερώνει σημαντικό μέρος του χρόνου της στη μουσική δωματίου. Εμφανίζεται τακτικά με καλλιτέχνες όπως ο Κρίστιαν Τέτσλαφ, η Σάρον Καμ, ο Μαξιμίλιαν Χόρνουνγκ και η Τάνια Τέτσλαφ. Το πρώτο της άλμπουμ περιέχει έργα σόλο και μουσικής δωματίου του Γιόζεφ Σουκ (Αrs Produktion). Στο νέο της  άλμπουμ με τίτλο Aπόλλωνας και Διόνυσος (Berlin Classics) ερμηνεύει έργα Ραβέλ, Ντεμπυσσύ, Mπραμς, Ντε Φάγια, Θεοδωράκη κ.ά. μαζί με την αδελφή της Δανάη Ντέρκεν, με την οποία εμφανίζονται σε πιανιστικό ντούο από πέντε ετών. Το 2015 ίδρυσαν και συνδιευθύνουν έως σήμερα το Διεθνές Φεστιβάλ Μουσικής Μολύβου στο νησί της Λέσβου. Tο ΔιΦεΜΜ φέρνει την παράδοση της κλασικής μουσικής στη Λέσβο και αποτελεί πλέον σύμβολο ελπίδας σε ολόκληρη την περιοχή.

Μαξιμίλιαν Χόρνουνγκ

Βιολοντσέλο

Μαξιμίλιαν Χόρνουνγκ

Μαξιμίλιαν Χόρνουνγκ

Βιολοντσέλο

© Marco Borggreve

Ο νεαρός τσελίστας Μαξιμίλιαν Χόρνουνγκ κερδίζει συνεχώς έδαφος στη διεθνή μουσική σκηνή, διαθέτοντας εντυπωσιακή μουσικότητα, απόλυτο ένστικτο και μουσική ωριμότητα. Έχει κερδίσει το βραβείο ECHO Klassik ως πρωτοεμφανιζόμενος καλλιτέχνης της χρονιάς για τον πρώτο του δίσκο με τη Sony, το 2011. Ακολούθησε ακόμη ένα βραβείο ECHO Klassik για την καλύτερη ηχογράφηση κοντσέρτου της χρονιάς για βιολοντσέλο.

Εμφανίζεται συχνά ως σολίστ με γνωστές ορχήστρες, όπως η Τόνχαλε της Ζυρίχης, η Συμφωνική Ορχήστρα της Ραδιοφωνίας της Βαυαρίας, η Φιλαρμονική Ορχήστρα του Λονδίνου, η Φιλαρμονική της Τσεχίας, η Συμφωνική της Βιέννης και η Συμφωνική της Βαμβέργης, υπό τη διεύθυνση αρχιμουσικών όπως ο Μάρις Γιάνσονς, ο Γιαννίκ Νεζέ-Σεγκιάν, ο Ντάνιελ Χάρντινγκ, ο Σεμυόν Μπύτσκοφ, ο Μπέρναρντ Χάιτινκ, ο Μάνφρεντ Χόνεκ κ.ά. Στη μουσική δωματίου συνεργάζεται με καλλιτέχνες όπως η Άννε-Ζοφί Μούτερ, η Ελέν Γκριμώ και ο Λαρς Φογκτ. Τον Αύγουστο του 2014, έκανε το ντεμπούτο του στο Φεστιβάλ του Ζάλτσμπουργκ με την Ορχήστρα Φιλαρμόνια και τον Έσα-Πέκκα Σάλονεν. Την ίδια χρονιά κυκλοφόρησε δύο δίσκους: έναν με τα σημαντικότερα έργα του Ρίχαρντ Στράους για βιολοντσέλο και έναν με κοντσέρτα για βιολοντσέλο του Γιόζεφ Χάυντν και του Βάζα Αζαρασβίλι με την Κάμμερακαντεμι του Πότσνταμ, υπό τη διεύθυνση του Αντονέλλο Μανακόρντα (Sony Classical).

Άρχισε μαθήματα βιολοντσέλου σε ηλικία οκτώ ετών με τους καθηγητές Ελντάρ Ιζακάντζε, Τόμας Γκρόσενμπαχερ και Νταβίντ Γκέρινγκας. Έχει την υποστήριξη και χορηγείται από τον Κύκλο Φίλων της Άννε-Ζοφί Μούττερ και το Borletti-Buitoni Trust στο Λονδίνο.

Μπένεντικτ Κλέκνερ

Βιολοντσέλο

Μπένεντικτ Κλέκνερ

Μπένεντικτ Κλέκνερ

Βιολοντσέλο

benedictkloeckner.de

O Μπένεντικτ Κλέκνερ γεννήθηκε το 1989 και είναι από τους πιο σημαντικούς καλλιτέχνες της γενιάς του. Έχει διακριθεί σε πολλούς διαγωνισμούς και έχει τιμηθεί με πολλά βραβεία, με πιο πρόσφατο το ΟPUS Klassik 2021. Ως σολίστ συμπράττει με διακεκριμένες ορχήστρες ανά τον κόσμο, όπως η Βασιλική Φιλαρμονική του Λονδίνου,  η NDR Φιλαρμονική Oρχήστρα του Έλβα, η Κρατική Φιλαρμονική της Γερμανίας, η Κρεμεράτα Μπάλτικα, η Καμεράτα του Όσλο και η Ορχήστρα Δωματίου του Μονάχου, με μαέστρους όπως ο Ντάνιελ Μπάρενμποϊμ, ο Κρίστοφ Έσενμπαχ, ο Μίχαελ Ζάντερλινγκ, ο Χάινριχ Σιφ και ο σερ Σάιμον Ρατλ. Ένθερμο μέλος συνόλων μουσικής δωματίου, εμφανίζεται με καλλιτέχνες όπως ο σερ Αντράς Σιφ, η Άννε-Zοφί Μούττερ, ο Γκίντον Κρέμερ, ο Αντουάν Ταμεστί, ο Εμάνουελ Αξ, ο Φαζίλ Σάυ, η Λίζα Μπατιασβίλι, ο Γιούρι Μπασμέτ, ο Μπέντζαμιν Γκρόσβενορ, ο Λαρς Φογκτ και ο Κρίστιαν Τέτσλαφ.  Τον Οκτώβριο του 2021 κυκλοφόρησε από την Brilliant Classics ηχογράφησή του με τις σουίτες για βιολοντσέλο του Μπαχ. Από το 2014 ο Μπένεντικτ Κλέκνερ είναι καλλιτεχνικός διευθυντής  και ιδρυτής του Διεθνούς Μουσικού Φεστιβάλ του Kόμπλεντς. Σπούδασε πλάι στον Μάρτιν Όστερταγκ και συνέχισε με τον Φραντς Χέλμερσον και τον Γκάρυ Χόφμαν, ως νέος σολίστ των μεταπτυχιακών προγραμμάτων της Ακαδημίας του Κρόνμπεργκ. Παίζει με ιταλικό βιολοντσέλο του Φραντσέσκο Ρουτζέρι (Κρεμόνα, 1690), με το οποίο παλαιότερα έπαιζε ο Μωρίς Γκεντρόν, και με δοξάρι του Ετιέν Παζό (Mιρκούγ, 1820).

Ντανιέλα Κοχ

Φλάουτο

Ντανιέλα Κοχ

Ντανιέλα Κοχ

Φλάουτο

danielakoch.com

© Marco Borggreve

Γεννημένη το 1989, η νεαρή Αυστριακή ήταν μόλις δεκαέξι ετών όταν άρχισε σπουδές φλάουτου στο Μοτσαρτέουμ στο Ζάλτσμπουργκ, με καθηγητή τον Μίκαελ Μάρτιν Κόφλερ. Χάρη στις επιτυχίες που σημείωσε σε πολλούς μουσικούς διαγωνισμούς, πολύ σύντομα έγινε ιδιαίτερα γνωστή στο χώρο της μουσικής. Έχει εμφανιστεί σε πολλά φεστιβάλ, όπως το Φεστιβάλ Μουσικής του Ράινγκαου, του Νταβός, Μεκλεμβούργου- Δυτικής Πομερανίας κ.ά. Επελέγη ως Rising Star από το Κοντσέρτχαους και τη Μουζίκφεραϊν της Βιέννης για τον Οργανισμό Ευρωπαϊκών Συναυλιακών Αιθουσών, στο πλαίσιο του οποίου έδωσε ρεσιτάλ στην Μποζάρ των Βρυξελλών, στη Σιτέ ντε λα Μουζίκ στο Παρίσι, στην Κοντσέρτχεμπαου του Άμστερνταμ, στο Κοντσέρτχαους της Βιέννης κ.α. Επίσης, έχει δώσει συναυλίες στον Καναδά, στις ΗΠΑ και στην Ιαπωνία. Ως σολίστ, έχει συμπράξει με επιφανείς ορχήστρες, όπως η Συμφωνική της Βιέννης, η Ορχήστρα Δωματίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης και η Γερμανική Συμφωνική Ορχήστρα του Βερολίνου. Έχει ήδη ηχογραφήσει δύο δίσκους και ετοιμάζει καινούργιο.

Σεμπάστιαν Μαντς

Κλαρινέτο

Σεμπάστιαν Μαντς

Σεμπάστιαν Μαντς

Κλαρινέτο

sebastianmanz.com

© Marco Borggreve

Ο Σεμπάστιαν Μαντς είναι διεθνής σολίστ, μέλος συνόλων μουσικής δωματίου και σόλο κλαρινετίστας στη Συμφωνική Ορχήστρα της Ραδιοφωνίας της Νοτιοδυτικής Γερμανίας (SWR). Κομβικό σημείο στην καριέρα του υπήρξε η επιτυχία του στον Διεθνή Διαγωνισμό Μουσικής ARD στο Μόναχο το Σεπτέμβριο του 2008, όπου απέσπασε, μεταξύ άλλων, α΄ βραβείο στην κατηγορία του κλαρινέτου ̶ το οποίο είχε να δοθεί τα τελευταία σαράντα χρόνια ̶ και το πολυπόθητο Βραβείο Κοινού. Λίγους μήνες νωρίτερα, μαζί με τον συνεργάτη του πιανίστα Μάρτιν Κλετ, κέρδισε τον Γερμανικό Διαγωνισμό Μουσικής, και πρόσφατα κέρδισε το Βραβείο Πρωτοεμφανιζόμενου Καλλιτέχνη στη Νέα Υόρκη. Στο χώρο της δισκογραφίας, απέσπασε τρεις συνεχόμενες φορές το Βραβείο ECHO Klassik, ενώ το άλμπουμ του A Bernstein Story (Berlin Classics, 2019) κέρδισε Βραβείο OPUS Klassik στην κατηγορία «Classic without Borders» (Οκτώβριος 2020). Ο Σεμπάστιαν Μαντς γεννήθηκε στο Ανόβερο (1986) και έλκει τις μουσικές του ρίζες από το οικογενειακό του περιβάλλον. Είναι εγγονός του βιολονίστα Μπόρις Γκόλντσταϊν, με καταγωγή από την Οδησσό, και οι γονείς του είναι σολίστ πιάνου. Σε ηλικία έξι ετών αρχίζει να συμμετέχει σε παιδική χορωδία αγοριών και κατόπιν συνεχίζει με μαθήματα πιάνου. Ωστόσο, σύντομα τον κερδίζει το κλαρινέτο, στο οποίο αφοσιώνεται. Ανάμεσα στους σημαντικότερους δασκάλους και υποστηρικτές του είναι οι διακεκριμένοι κλαρινετίστες Ζαμπίνε Μάιερ και Ράινερ Βέλε.

Αλίσσα Μαργκούλις

Βιολί

Αλίσσα Μαργκούλις

Αλίσσα Μαργκούλις

Βιολί

alissamargulis.com

Γνωστή για τις εκφραστικές και συναισθηματικές της ερμηνείες, η Αλίσσα Μαργκούλις εμφανίζεται τακτικά σε γνωστές συναυλιακές αίθουσες, όπως η Φιλαρμονική του Βερολίνου, το Κάρνεγκι Χολ, το Κέννεντυ Σέντερ, η Αίθουσα Τσαϊκόφσκι στη Μόσχα, το Παλάτι Καλών Τεχνών στην Πόλη του Μεξικού, το Kέντρο Καλών Τεχνών Βozar στις Βρυξέλλες, η Φιλαρμονική της Κολωνίας, η Τόνχαλλε της Ζυρίχης, η Φιλαρμονική Αίθουσα της Αγίας Πετρούπολης κ.ά. Γεννήθηκε στη Γερμανία σε οικογένεια ρώσων μουσικών και σπούδασε στην Κολωνία με τον Ζακάρ Μπρον, στις Βρυξέλλες με τον Ωγκυστάν Ντυμαί και στη Βιέννη με τον Πάβελ Βερνίκοφ. Έχει αποσπάσει πολλά βραβεία σε διεθνείς διαγωνισμούς βιολιού, καθώς και το βραβείο Pro Europa του Ιδρύματος Ευρωπαϊκών Τεχνών. Έδωσε την πρώτη της συναυλία σε ηλικία επτά ετών με τους Σολίστ της Βουδαπέστης και έκτοτε έχει εμφανιστεί με πολλές ορχήστρες, όπως η Αγγλική Ορχήστρα Δωματίου, η Νέα Φιλαρμονική Ορχήστρα της Ιαπωνίας, η Εθνική Ορχήστρα του Ιλ-ντε-Φρανς, η Συμφωνική Ορχήστρα Τζουζέππε Βέρντι του Μιλάνου, η Ορχήστρα της Ιταλικής Ελβετίας, η Ορχήστρα Μπιλκέντ της Άγκυρας, η Ορχήστρα Μπετόβεν της Βόννης, η Εθνική Ορχήστρα του Βελγίου, η Ορχήστρα Δωματίου της Βιέννης, οι Σολίστ της Μόσχας, η Κρεμεράτα Μπάλτικα κ.ά. Έχει συμπράξει με γνωστούς αρχιμουσικούς: Ίβορ Μπόλτον, Ζακ Μερσιέ, Άρνολντ Κατς, Ντμίτρι Λις, Ενρίκε Ματσόλλα, Φαμπρίς Μπογιόν, Στέφαν Βλάνταρ, Φρανσουά-Ξαβιέ Ροτ, Λαρς Φογκτ, Χάουαρντ Γκρίφιθς, Γιούρι Μπασμέτ, Γκίντον Κρέμερ, Κρίστιαν Άρμινγκ, Ωγκυστάν Ντυμαί, Μίκκο Φρανκ, Γκερντ Άλμπρεχτ κ.ά. Ως μέλος συνόλων μουσικής δωματίου, η Αλίσσα Μαργκούλις συνεργάζεται με τη Μάρτα Άργκεριχ, τον Γιούρι Μπασμέτ, τον Ίβρι Γκίτλις, τον Γκίντον Κρέμερ, τον Μπρούνο Τζουράννα, τον Μίσα Μάισκυ, την Γκαμπριέλα Μοντέρο, τον Ζαν Γκυγέν Κεράς, τον Αλεξάντρ Ταρώ, τον Στήβεν Κοβάσεβιτς, την Πολίνα Λεσένκο, τον Πάουλ Μπαντούρα-Σκόντα κ.ά. Έχει ηχογραφήσει περισσότερους από δώδεκα δίσκους με εταιρείες όπως η EMI Classics, η Oehms, η Novalis, η Avanti Classic και η CAvi. Δύο από τις έξι ηχογραφήσεις της σειράς «Μάρτα Άργκεριχ και Φίλοι» με την EMI Classics απέσπασαν υποψηφιότητα για Grammy, ενώ πολλές άλλες κέρδισαν το Diapason d’or.

Δανάη Παπαματθαίου-Μάτσκε

Βιολί

Δανάη Παπαματθαίου-Μάτσκε

Δανάη Παπαματθαίου-Μάτσκε

Βιολί

Η Δανάη Παπαματθαίου-Μάτσκε γεννήθηκε στην Αθήνα και άρχισε να παίζει βιολί σε ηλικία πέντε ετών. Σπούδασε στο Πανεπιστήμιο Μοτσαρτέουμ του Ζάλτσμπουργκ με καθηγητή τον Ίγκορ Όζιμ και συνέχισε με την Τάνια Μπέκερ-Μπέντερ στην Ανώτατη Σχολή Μουσικής και Θεάτρου του Αμβούργου, ολοκληρώνοντας μεταπτυχιακό πρόγραμμα με διάκριση (Konzertexamen, 2017). Έχει αποσπάσει πρώτα βραβεία σε πολλούς διαγωνισμούς, όπως στον Διεθνή Διαγωνισμό Βιολιού Aντρέα Ποστακκίνι, στον Διεθνή Διαγωνισμό Βιολιού Ανρί Μαρτώ και στον Μουσικό Διαγωνισμό Jugend Μusiziert, και έχει επανειλημμένα λάβει υποτροφίες από ελληνικά και γερμανικά ιδρύματα και θεσμούς. Έχει δώσει συναυλίες στη Γερμανία, την Ελλάδα, την Ιταλία, την Ελβετία, την Αυστρία, τη Σλοβενία, τη Σουηδία, την Εσθονία, τη Φινλανδία, τη Μεγάλη Βρετανία, την Κύπρο, στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής και στην Κίνα, και είναι συχνά προσκεκλημένη σε μεγάλα συναυλιακά κέντρα, όπως στο Γκεβάντχαους της Λιψίας, στη Φιλαρμονική του Έλβα, στο Λάιτσχαλε στο Αμβούργο, στο Εθνικό Κέντρο Παραστατικών Τεχνών του Πεκίνου, στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης. Από το 2019 διδάσκει στην Ανώτατη Σχολή Μουσικής και Θεάτρου του Αμβούργου, και από το 2024 στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας της Θεσσαλονίκης. Την άνοιξη του 2024 το άλμπουμ της με τίτλο Bridges (BIS Classical, 2023) βραβεύθηκε από την Ένωση Ελλήνων Θεατρικών και Μουσικών Κριτικών ως η καλύτερη Δισκογραφική Εργασία Ελληνικού Ενδιαφέροντος του έτους 2022/23.

Σελίν Μουανέ

Όμποε

Σελίν Μουανέ

Σελίν Μουανέ

Όμποε

© Francois Seche

Άννα Ρέσζνιακ

Βιολί

Άννα Ρέσζνιακ

Άννα Ρέσζνιακ

Βιολί

Τίμοθυ Ριντάουτ

Βιόλα

Τίμοθυ Ριντάουτ

Τίμοθυ Ριντάουτ

Βιόλα

timothyridout.com

© Kaupo Kikkas

Αφού  κέρδισε πρώτο βραβείο στον Διεθνή Διαγωνισμό Βιόλας Λάιονελ Τέρτις το 2016, ο Τίμοθυ συνέχισε την πορεία του με εμφανίσεις σε όλο τον κόσμο,  φτάνοντας φέτος στο Φεστιβάλ Sommets Musicaux στο Γκστάαντ όπου κέρδισε το φημισμένο βραβείο Τιερρύ Σερτς που του παρέδωσε ο Ρενώ Καπυσόν.

Για την καλλιτεχνική περίοδο 2018/19, οι συναυλιακές δραστηριότητες του Τίμοθυ είναι πολλές και σημαντικές: είναι μόνιμος καλλιτέχνης στη Φιλαρμόνια του Μπάντεν-Μπάντεν, εμφανίζεται  με τη Συμφωνική του Αμβούργου, την Τόνχαλε της Ζυρίχης, την Ορχήστρα της Λιλ, την Καμεράτα του Ζάλτσμπουργκ και την Ορχήστρα Φιλαρμόνια, επιστρέφει στο Ουίγκμορ Χολ ως σολίστ, ενώ στον τομέα της μουσικής δωματίου συνεργάζεται με τους Στήβεν Ίσσερλις, Τζόσουα Μπελ, Τζέρεμι Ντενκ, το Κουαρτέτο Αρόντ, τον Νίκολας Ντάνιελ και το Nash Ensemble.

Το 2019, πραγματοποιεί εμφανίσεις στο Kοντσέρτχαους στο Βερολίνο, στο Λούβρο, στα Sommets Musicaux (Γκστάαντ), Άνοιξη της Χαϊδελβέργης, Γαλλικής Ραδιοφωνίας στο Μονπελλιέ και στο Φεστιβάλ του Εβιάν, ενώ επιστρέφει, επίσης ως μόνιμος καλλιτέχνης, στο Θερινό Φεστιβάλ Boswiler. Συμμετέχει στο Φεστιβάλ Άσπεν στις ΗΠΑ, πραγματοποιεί την πρώτη του εμφάνιση στην Εθνική Αίθουσα Συναυλιών στην Ταϊπέι της Ταϊβάν και δίνει συναυλίες στην Ιαπωνία, στο Σουμίντα Τρίφονι Χολ στο Τόκιο κ.α.,  με τον πιανίστα Μπέντζαμιν Φριθ.

Γεννήθηκε στο Λονδίνο και σπούδασε στη Βασιλική Ακαδημία Μουσικής, αποφοιτώντας με τον Έπαινο Αριστείας της Βασίλισσας. Αυτό το διάστημα σπουδάζει στην Ακαδημία Κρόνμπεργκ με την Νομπούκο Ιμάι. Παίζει με βιόλα Περετζερίνο ντι Τζανέττο (ca. 1565-75), ευγενική παραχώρηση της Διεθνούς Εταιρείας Βιολιού Beare’s.

Λίνους Ροτ

Βιολί

Λίνους Ροτ

Λίνους Ροτ

Βιολί

linusroth.com

© Dan Carabas

Φιλίπ Τοντρ

Όμποε

Φιλίπ Τοντρ

Φιλίπ Τοντρ

Όμποε

© Martin Jehnichen

Ο γάλλος ομποΐστας Φιλίπ Τοντρ είναι από τους καλύτερους ομποΐστες της γενιάς του. Κορυφαίος ομποΐστας της Ορχήστρας της Ραδιοφωνίας της Νοτιοδυτικής Γερμανίας, πρώην κορυφαίος ομποΐστας της Ορχήστρας Γκεβάντχαους της Λειψίας, μέλος της Ορχήστρας Δωματίου Μίτο και του νεοσυσταθέντος Kammer Ensemble de Paris, έχει εμφανιστεί ως σολίστ με ορχήστρες όπως η Ορχήστρα της Βαυαρικής Ραδιοφωνίας, η Ορχήστρα της Ρoμανικής Ελβετίας, η Γερμανική Συμφωνική Ορχήστρα του Βερολίνου, η Ορχήστρα Δωματίου του Μονάχου, η Ορχήστρα Δωματίου της Γενεύης, και έχει παίξει σε πολλές φημισμένες αίθουσες, όπως η Φιλαρμονική του Βερολίνου, η Αίθουσα Σάντορι του Τόκιο, το Ουίγκμορ Χολ στο Λονδίνο, η Σαλ Γκαβώ στο Παρίσι, η Εθνική Αίθουσα Συναυλιών στην Ταϊπέι.

Αφού κέρδισε βραβεία σε πολλούς μεγάλους διαγωνισμούς στην Πράγα, στο Τόκιο και στη Γενεύη, ο Φιλίπ κέρδισε τον Μουσικό Διαγωνισμό ARD, και το Βραβείο Κοινού για την καλύτερη ερμηνεία έργου που συνέθεσε κατά παραγγελία η Λίζα Λιμ στο Μόναχο το 2011. Το 2012, έλαβε το βραβείο Beethoven Ring, τιμή που απονέμεται από το Φεστιβάλ Μπετόβεν στη Βόννη, καταλαμβάνοντας έτσι μία θέση στην περίβλεπτη λίστα προηγούμενων βραβευθέντων, στην οποία περιλαμβάνονται η Τζούλια Φίσερ, η Λίζα Μπατιασβίλι και ο Γκουστάβο Ντουνταμέλ. Η πρόσκληση που έλαβε ο Φιλίπ Τοντρ για να εμφανιστεί στο τηλεοπτικό πρόγραμμα του ARTE «Αστέρες του αύριο», το οποίο παρουσίαζε ο Ρολάντο Βιλατσόν, ήταν μια ξεχωριστή και συναρπαστική στιγμή.

Από το 2015, είναι καθηγητής στην Moυσική Ακαδημία του Σάαρ στη Γερμανία. Παίζει με γαλλικό όμποε M2 Marigaux.

Λεχ Αντόνιο Ουσζίνσκι

Βιόλα

Λεχ Αντόνιο Ουσζίνσκι

Λεχ Αντόνιο Ουσζίνσκι

Βιόλα

lechantoniouszynski.com

© Marco Borggreve

Με τον χαρακτηριστικό ζεστό ήχο και την ευαίσθητη ερμηνεία του ο Λεχ Αντόνιο Ουσζύνσκι έχει καθιερωθεί στη διεθνή σκηνή και θεωρείται πλέον από  τους πιο περιζήτητους βιολίστες παγκοσμίως.  Ως σολίστ και μέλος συνόλων μουσικής δωματίου έχει εμφανιστεί σε αίθουσες όπως η Φιλαρμονική του Έλβα στο Αμβούργο, το Kοντσέρτχαους και η Αίθουσα της Φιλαρμονικής στο Βερολίνο, το Κοντσέρτχαους στη Βιέννη, η Τόνχαλλε στη Ζυρίχη, το Ουίγκμορ Χολ στο Λονδίνο και η Αίθουσα Σουντόρι στο Τόκυο. Τον Ιούνιο του 2022 έκανε το ντεμπούτο του ως σολίστ στο Εθνικό Φόρουμ Μουσικής του Βρότσαλβ στην Πολωνία υπό την μπαγκέτα του Κρίστοφ Ουρμπάνσκι. Το 2023 απέκτησε τον τίτλο του Καθηγητή Βιόλας στο Βασιλικό Ωδείο της Χάγης. Το 2019 κυκλοφόρησε το σόλο άλμπουμ Progetto Gibson από την RCA Red Seal (Sony Classical) με έργα που σχετίζονται με τη βιόλα «Γκίμπσον» (1734) του Αντόνιο Στραντιβάρι, με την οποία έπαιζε ο Ουσζύνσκι από το 2010 έως το 2017. Το 2018 κυκλοφόρησαν από την ίδια εταιρεία δύο άλμπουμ του κουαρτέτου στο οποίο συμμετέχει με έργα Σούμαν και Σούμπερτ. Το 2021 ηχογράφησε ζωντανά το έργο Τοκάτα και φούγκα του Μπαχ σε εκδοχή για σόλο βιόλα, την οποία δημοσίευσε στο Υou Tube κερδίζοντας την αναγνώριση κοινού και κριτικής. Ο Ουσζύνσκι γεννήθηκε το 1986 σε οικογένεια πολωνών μουσικών στην Πάδοβα της Ιταλίας. Τον επόμενο χρόνο μετακόμισαν στην Ελβετία όπου μεγάλωσε και σπούδασε με την Άνα Τσουματσένκο, τον Ζάκαρ Μπρον και τον Μισέλ Ρουιγύ στο Πανεπιστήμιο των Τεχνών της Ζυρίχης. Μέντοράς του στη βιόλα ήταν ο Ρούντολφ Μπαρσάι, ο οποίος τον καθοδήγησε και τον ενθάρρυνε. Σήμερα παίζει με σπάνια βιόλα που κατασκεύασε ο Χέντρικ Βίλλεμς το 1690.

Λαρς Φογκτ

Πιάνο

Λαρς Φογκτ

Λαρς Φογκτ

Πιάνο

© Neda Navaee

Ο Λαρς Φογκτ έχει καθιερωθεί ως ένας από τους κορυφαίους μουσικούς της γενιάς του. Γεννημένος στο Ντύρεν της Γερμανίας το 1970, αρχικά έγινε γνωστός όταν κέρδισε το Β΄ Βραβείο στον Διεθνή Διαγωνισμό Πιάνου του Ληντς το 1990. Έκτοτε, η καριέρα του είναι πολύπλευρη. Το ρεπερτόριό του περιλαμβάνει από τους κλασικούς Μότσαρτ, Μπετόβεν, Σούμαν και Μπραμς έως τους ρομαντικούς Γκρηγκ, Τσαϊκόφσκι, Ραχμάνινοφ, αλλά και το συναρπαστικό Κοντσέρτο του Λουτοσλάφσκι. Ο Λαρς Φογκτ συνεργάζεται διαρκώς με ορχήστρες, διευθύνοντας τόσο από το πόντιουμ όσο και από το πιάνο. Τον Σεπτέμβριο του 2015, ορίστηκε μουσικός διευθυντής της Ρόυαλ Νόρδερν Σινφόνια στο Σέιτζ του Γκέιτσχεντ. Από αυτή τη συνεργασία ξεχώρισαν οι σειρές «Reclaiming Mozart», «Sibelius and the Musical North» και πρότζεκτ μουσικής δωματίου.

Έχει εμφανιστεί με σημαντικές ορχήστρες: Βασιλική Ορχήστρα Κοντσέρτχεμπαου, Φιλαρμονική του Βερολίνου, Γερμανική Συμφωνική Ορχήστρα του Βερολίνου, Στάατσκαπελε της Δρέσδης, Φιλαρμονική της Βιέννης, Φιλαρμονική του Λονδίνου, Συμφωνική του Λονδίνου, Φιλαρμονική της Νέας Υόρκης, Συμφωνική της Βοστώνης, Ορχήστρα του Παρισιού. Έχει συνεργαστεί με μεγάλους διευθυντές ορχήστρας, όπως ο σερ Σάιμον Ρατλ, ο Μάρις Γιάνσονς, ο Κλάουντιο Αμπάντο και ο Άντρις Νέλσονς. Την καλλιτεχνική περίοδο 2003-2004 αναλαμβάνει για πρώτη φορά στην ιστορία της Φιλαρμονικής του Βερολίνου τη θέση του μόνιμου πιανίστα, συνεχίζοντας, έως σήμερα, με τακτικές συνεργασίες την ιδιαίτερη σχέση του με την Ορχήστρα.

Τον Ιούνιο του 1998, ιδρύει το δικό του φεστιβάλ μουσικής δωματίου, το Σπάνουνγκεν στο Χάιμπαχ στην Κολωνία, που πραγματοποιείται σε σταθμό υδροηλεκτρικής ενέργειας αρχιτεκτονικής αρ νουβό. Η επιτυχία του Φεστιβάλ σφραγίστηκε με την κυκλοφορία δέκα ζωντανών ηχοφραφήσεων από την EMI. Υπέρμαχος της μουσικής και της ζωτικής δύναμης που μπορεί να εμφυσήσει στην κοινωνία, ο Λαρς Φογκτ καθιερώνει, το 2005, το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Rhapsody in School», στο πλαίσιο του οποίου καλεί διακεκριμένους μουσικούς σε σχολεία της Γερμανίας και της Αυστρίας με σκοπό να αποκαλύψουν στα παιδιά τη μαγεία της μουσικής.

Φιλίπ Τσέλλερ

Φαγκότο

Φιλίπ Τσέλλερ

Φιλίπ Τσέλλερ

Φαγκότο

© Alexandra Vosding

Υπό την αιγίδα και με την οικονομική υποστήριξη του Υπουργείου Πολιτισμού

Φίλοι του φεστιβάλ

  • Ευριπίδης Λουκής
  • Θεόδωρος Τρύφων
  • Ρέα Λαζοπούλου
  • Έλεν Μόρτον & Ίγκορ Αλεξάντερ

Αναδρομή

2023
Συμβίωση

2022
Οδύσσεια

2021
Ελευθερία

2020
Συγχρονισμός

2019
Δια-Λόγος

2018
Γένεσις

2017
Κάθαρσις

2015
Μεταμορφώσεις